Pravidla obchodu

§ 1 Obecná ustanovení

1. Obchod Undercarp, dostupný na https://undercarp.cz. provozuje Michał Strzelecki Michu Media Adresa: 70 Lecia Niepodległości 28 26-035 Raków NIP: 657-29-35-226 REGON: 369323898 Telefon: 530-269-251 E-mail: biuro@undercarp.pl

2. Prodejna Undercarp provádí maloobchodní a velkoobchodní prodej prostřednictvím internetu. Objednávky jsou přijímány přes web https://undercarp.cz

3. Zákazník je oprávněn a povinen používat Internetový obchod v souladu s jeho zamýšleným účelem. Je zakázáno vkládat nelegální obsah.

4. Definice používané v Pravidlech znamenají:

Internetový obchod, dále jen „Obchod“, provozovaný Michałem Strzeleckim, který přijímá objednávky prostřednictvím webové stránky https://undercarp.cz
Zákazník – fyzická osoba s plnou nebo omezenou způsobilostí k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, avšak způsobilá k právním úkonům, využívající Internetový obchod, zejména nakupující.
Řád – tento řád, upřesňující pravidla nakupování v Obchodě.

§ 2 Služby poskytované obchodem

Obchod Rybka poskytuje prostřednictvím internetového obchodu následující služby:

a. umožnění nákupu Produktů v nabídce Obchodu,
b. poskytování informací zákazníkům o produktech dostupných v obchodě,
c. poskytování marketingových a obchodních informací elektronickými prostředky.

§ 3 Technické požadavky

1. Chcete-li používat internetový obchod, je nutné:

a) připojení k internetu (s libovolnou šířkou pásma),
b) Vlastnictví některého z webových prohlížečů (např. Internet Explorer, Mozilla apod.), který umožňuje zobrazení hypertextových dokumentů (HTML) na obrazovce počítače,
c) mít e-mailový účet.
2. Obchod nezaručuje, že připojení a prohlížení webových stránek bude nepřerušené a bez technických závad.

§ 4 Nakupování v obchodě

1. Ceny Produktů uvedené na webových stránkách jsou uvedeny v českých korunách a jsou hrubé ceny včetně DPH.

2. K ceně zboží je třeba připočítat náklady na dopravu, jejíž výše závisí na zvolené formě doručení a platby. Cena uvedená na webových stránkách v okamžiku zadání objednávky je cenou konečnou, závaznou pro zákazníka. Po provedení objednávky se cena objednaného zboží nemění.

3. Objednávky doručuje kurýrní společnost – předpokládaná doba doručení je jeden pracovní den ode dne následujícího po odeslání. Standardní doba zpracování objednávky je od 2 do 14 dnů (od okamžiku, kdy objednávku obdržíme). Objednatel má možnost po předchozím informování prodejny vyzvednout si zboží osobně.

4. Náklady na doručení závisí na hodnotě objednávky. Náklady jsou uvedeny během procesu objednávky, před potvrzením objednávky. Náklady na dopravu nese zákazník. Maloobchodní objednávky nad 2176 CZK se realizují na náklady obchodu.

5. Nákupní proces se skládá z pěti fází: 1. výběr Předmětu, 2. zadání objednávky, 3. výběr způsobu platby a dodání, 4. potvrzení objednávky, 5. platba.

6. Nákup v Obchodě může provést jak Zákazník, který má v Obchodě účet, tak Zákazník, který účet nemá. Při zadávání objednávky musíte uvést údaje nezbytné k plnění smlouvy a doručení zásilky.

7. Zadáním objednávky Zákazníkem se rozumí uzavření smlouvy o prodeji (nákupu) objednaného Produktu.

8. Obchod vystaví účtenku na objednané produkty. Abyste mohli obdržet fakturu s DPH, musíte správně vyplnit údaje o společnosti, včetně daňového identifikačního čísla (NIP).

§ 5 Způsoby platby za objednávku.

Pro vaši objednávku existují tři způsoby platby:

Hotově – platba se provádí při osobním odběru v sídle prodejny,

standardní převod,

Rychlé platby – PayU

§ 6 Odstoupení od smlouvy – Právo na odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
  2. Lhůta uvedená v odst. 1 začíná dodáním Produktu Spotřebiteli nebo jím určené osobě jiné než dopravce.
  3. V případě smlouvy, která zahrnuje mnoho produktů, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech, datum uvedené v části 1 běží od dodání poslední položky, šarže nebo dílu.
  4. V případě Smlouvy, která spočívá v pravidelném doručování Produktů na dobu určitou (předplatné), je datum uvedené v odst. 1 běží od převzetí první věci.
  5. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy zasláním prohlášení o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od Smlouvy stačí, aby Spotřebitel zaslal své vyjádření před uplynutím této lhůty.
  6. Vyjádření je možné zaslat klasickou poštou, faxem nebo elektronicky zasláním vyjádření na e-mailovou adresu prodávajícího nebo podáním vyjádření na webových stránkách prodávajícího – kontaktní údaje prodávajícího jsou uvedeny v § 3. Vyjádření lze podat i na formuláři, jehož vzor je přílohou č. 1 těchto Pravidel a přílohou zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele není povinný.
    Zasílá-li spotřebitel prohlášení elektronicky, prodávající neprodleně zašle spotřebiteli na e-mailovou adresu uvedenou spotřebitelem potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
    Důsledky odstoupení od smlouvy:
    V případě odstoupení od Smlouvy uzavřené na dálku se Smlouva považuje za neuzavřenou.
  7. V případě odstoupení od Smlouvy vrátí Prodávající Spotřebiteli neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od Smlouvy, všechny jím uhrazené platby, včetně nákladů na dodání věci, s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu doručení, který je jiný než nejlevnější obvyklý způsob doručení nabízený Prodávajícím.
  8. Prodávající vrátí platbu pomocí stejných platebních metod, které byly použity Spotřebitelem při původní transakci, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným řešením, které pro něj nebude znamenat žádné náklady.
    Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží produkt zpět nebo dokud mu nebude předložen důkaz o jeho vrácení, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
  9. Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží produkt zpět nebo dokud mu nebude předložen důkaz o jeho vrácení, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
  10. Spotřebitel by měl vrátit Produkt na adresu Prodávajícího uvedenou v těchto Pravidlech neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávajícího informoval o odstoupení od Smlouvy. Lhůta bude dodržena, pokud Spotřebitel zašle Produkt zpět před uplynutím 14denní lhůty.
  11. Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení Produktu, včetně nákladů na vrácení Produktu, pokud Produkt nemohl být vrácen pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  12. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho používání jiným způsobem, než bylo nutné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu.
  13. Pokud z důvodu povahy Produktu nelze vrátit běžnou poštou, informace o tom, stejně jako náklady na vrácení Produktu, budou uvedeny v popisu Produktu v Obchodě.
  14. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nemá Spotřebitel v souvislosti se Smlouvou: ve kterém je předmětem služby nepřefabrikovaná věc vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
  15. ve kterém je předmětem služby nepřefabrikovaná věc vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
    ve kterém je předmětem služby věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření zásilky vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, byla-li zásilka po doručení otevřena,
    ve kterém je předmětem služby věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost,
    za poskytování služeb, pokud Prodávající službu plně provedl s výslovným souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po provedení služby Prodávajícím ztratí právo na odstoupení od Smlouvy,
    ve kterém cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, nad nimiž nemá Prodávající kontrolu a k nimž může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy,
    ve kterém jsou předmětem služby věci, které jsou po dodání svou povahou nerozlučně spojeny s jinými věcmi,
    ve které jsou předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy a jejichž dodání se může uskutečnit až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, nad nimiž nemá prodávající kontrolu,
  16. “Kupující má právo odstoupit od smlouvy písemně bez udání důvodu do čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy dle zákona ze dne 30. května 2014 (Sbírka zákonů z roku 2014, bod 827, v platném znění). V případě písemného odstoupení od smlouvy je zákazník povinen vrátit zboží do čtrnácti dnů. Výše uvedené právo se vztahuje i na fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá odbornou povahu, vyplývající zejména z předmětu jí vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti.“.
  17. “Výše uvedené právo se vztahuje i na fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá odbornou povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o hospodářské činnosti.”

 

        Reklamace a záruka

  1. Prodejní smlouva se vztahuje na nové produkty.
  2. V případě vady zboží zakoupeného u prodávajícího má zákazník právo na reklamaci dle ustanovení o záruce v občanském zákoníku.
  3. Stížnosti by měly být podávány písemně nebo elektronicky na adresy prodávajícího uvedené v těchto Pravidlech.
  4. Stížnosti je třeba podávat písemně nebo elektronicky na adresy prodávajícího uvedené v těchto Pravidlech nebo pomocí elektronického formuláře stížnosti poskytnutého prodávajícím na jedné z podstránek obchodu.
  5. Doporučuje se, aby stížnost obsahovala mimo jiné: výstižný popis vady, okolnosti (včetně data) jejího vzniku, údaje Zákazníka, který reklamaci uplatňuje, a požadavek Zákazníka v souvislosti s vadou zboží.
  6. Prodávající odpoví na reklamační výzvu neprodleně, nejpozději do 14 dnů, a pokud tak v této lhůtě neučiní, má se za to, že žádost Zákazníka byla oprávněná.
  7. Zboží vrácené v rámci reklamačního řízení zašlete na adresu uvedenou v § 3 tohoto řádu.
  8. Reklamační řád je stejný pro podnikatele nakupujícího za účelem souvisejícím s jeho podnikáním, nikoli však profesionálního charakteru pro kupujícího.
  9. Právo podnikatele nakupujícího za účelem souvisejícím s jeho podnikáním, nikoli však pro kupujícího odborného charakteru, odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů.
  10. Reklamační řád platný ve vaší prodejně (měl by zohledňovat práva podnikatele nakupujícího pro účely související s podnikáním, nikoli však profesionálního charakteru pro kupujícího).

Mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání reklamací

  1. Podrobné informace o možnosti spotřebitele využít mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání nároků a pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na úřadech a na webových stránkách okresních (obecních) ombudsmanů spotřebitelů, sociálních organizací, mezi jejichž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele, Zemských inspektorátů obchodní inspekce a na následujících internetových adresách a internetových adresách Úřadu pro ochranu spotřebitelů: http://www.usporokov.cz/www.ochrana spotřebitele. tj.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php a http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Spotřebitel má následující vzorové možnosti využití mimosoudních způsobů vyřizování stížností a vymáhání reklamací:
  3. Spotřebitel je oprávněn obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud uvedený v čl. 37 zákona ze dne 15. 12. 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů z roku 2014, pol. 148, v platném znění) s žádostí o řešení sporu ze smlouvy uzavřené s prodávajícím.
  4. Spotřebitel je oprávněn se obrátit na oblastního inspektora obchodní inspekce v souladu s čl. 36 zákona ze dne 15. 12. 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů z roku 2014, bod 148, ve znění pozdějších předpisů) se žádostí o zahájení mediačního řízení o smírném řešení sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím.
  5. Spotřebitel může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi ním a prodávajícím, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo sociální organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele (včetně Federace spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů).

Osobní údaje v Internetovém obchodě

  1. Správcem osobních údajů Zákazníků shromážděných prostřednictvím Internetového obchodu je Prodávající.
  2. Osobní údaje zákazníků shromážděné správcem prostřednictvím internetového obchodu jsou shromažďovány za účelem realizace kupní smlouvy, a pokud zákazník souhlasí, také pro marketingové účely.
  3. Příjemci osobních údajů zákazníků internetového obchodu mohou být:
  4. V případě Zákazníka, který využívá Internetový obchod se způsobem doručení poštou nebo kurýrem, poskytuje Správce shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému přepravci nebo zprostředkovateli provádějícímu přepravu na žádost Správce.
  5. V případě Zákazníka, který v Internetovém obchodě využívá elektronické platby nebo platební kartu, poskytuje Správce shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému subjektu obsluhujícímu výše uvedené platby v Internetovém obchodě.
  6. Zákazník má právo na přístup ke svým údajům a na jejich opravu.
  7. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, avšak neposkytnutí osobních údajů uvedených v Pravidlech nezbytných k uzavření kupní smlouvy má za následek nemožnost uzavření této smlouvy.

Závěrečná ustanovení

  1. Smlouvy uzavřené prostřednictvím Internetového obchodu se uzavírají v českém jazyce.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu Řádu z důležitých důvodů, kterými jsou: změny právních předpisů, změny způsobu platby a dodání – v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivní implementaci ustanovení tohoto Řádu. Prodávající informuje Zákazníka o jakékoli změně nejméně 7 dní předem.
  3. V záležitostech, na které se nevztahují tyto předpisy, se použijí obecně platná ustanovení polského práva, zejména: občanský zákoník; zákon o poskytování elektronických služeb; zákon o právech spotřebitele, zákon o ochraně osobních údajů.
  4. Zákazník má právo využít mimosoudní prostředky pro vyřizování stížností a vymáhání reklamací. Za tímto účelem může podat stížnost prostřednictvím online platformy EU ODR dostupné na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ochrana osobních údajů

Souhlas zákazníka se zpracováním osobních údajů Michałem Strzelecki Michu Media Adresa: 70 Lecia Niepodległości 28 26-035 Raków činí osobní údaje ve smyslu zákona ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (tj. z roku 2002, věstník zákonů, ve znění pozdějších předpisů) dobrovolným zpracováním, bod 9261, bod 9261, dobrovolný nemožné splnit smlouvu a dokončit objednávku.

Zákazník může udělit souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely ve smyslu zákona ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (tj. z roku 2002, Sbírka zákonů č. 101, pol. 926, v platném znění) a pověřit je třetí osobě za účelem poskytování reklamních materiálů a informací provozovateli propagačních a marketingových akcí obchodu.

Správcem osobních údajů je Michał Strzelecki Michu Media Adresa:  70 Lecia Niepodległości 28 26-035 Raków

Závěrečná ustanovení

1. Ve věcech, na které se tyto předpisy nevztahují, jsou obecně použitelná ustanovení polského práva, zejména občanského zákoníku a ustanovení zákona o konkrétních podmínkách prodeje spotřebitelů a změn občanského zákoníku (Journal of Laws č. 141 z roku 2002, bod 1176, ve znění pozdějších předpisů) a zákon o ochraně určitých spotřebitelských práv a odpovědnosti za poškozením způsobeným zákonem 221 z roku 2000).

2. Obchod nenese odpovědnost za uvedení nesprávných údajů ze strany zákazníka.

3. Obchod si vyhrazuje právo změnit Pravidla pouze z důležitých důvodů, jako je zlepšení provozu webu, zavedení nových funkcionalit, zahájení poskytování nových služeb nebo změna zákona. Uživatelé budou o provedených změnách informováni.